ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Η ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΔΕΡΜΟΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑ

Για τα Εργαστήρια Klorane, η δραστηριότητα στην έρευνα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοσοφίας μας. Σε επίπεδο δερμοκαλλυντικών προϊόντων, η έρευνα Klorane είχε πάντα αξιολογήσεις, συμβατές με τη νομοθεσία και με σεβασμό στις βασικές αρχές των Εργαστηρίων Pierre Fabre. Οι αξιολογήσεις αυτές ανταποκρίνονται στην επιθυμία μας για ασφάλεια του καταναλωτή και στηρίζονται στις διεκδικήσεις μας για αποτελεσματικότητα. Η έρευνα αυτή μπορεί να χωριστεί με τον ακόλουθο τρόπο:

                

Η έρευνα των φυτικών συστατικών :

 

Η έρευνα ενός νέου φυτικού συστατικού πραγματοποιείται από την υπηρεσία Φυτοχημείας, σε συνεργασία με το Κέντρο Έρευνας Φυτικών Ουσιών (CRSN) του ομίλου Pierre Fabre. Αυτή η συνεργασία επιτρέπει μια ολοκληρωμένη έρευνα στα φυτά που μελετάμε. Η υπηρεσία Φυτοχημεία ανήκει σε μια δομή που λέγεται Pôle Phytofilière®. Τα Εργαστήρια Klorane μπορούν έτσι να επιλέξουν το φυτό που ανταποκρίνεται καλύτερα στη δράση που επιθυμούμε.

 

 

Τεστ στα προϊόντα:

 

Υπάρχουν διάφορα τεστ για τον έλεγχο των προϊόντων Klorane.

 

  • Αξιολόγηση της ασφάλειας


Τα Εργαστήρια Klorane εφαρμόζουν τη βασική αρχή της φαρμακευτικής βιομηχανίας : «Primum non nocere», «πάνω απ' όλα να μη βλάπτει». Πάντα σεβόμαστε αυτόν το χρυσό κανόνα και κατά συνέπεια δε ξεκινάμε χωρίς τοξικολογικό έλεγχο. Αυτό αξιολογεί την ασφάλεια του προϊόντος, δηλαδή το γεγονός ότι δεν θα είναι σε καμία περίπτωση βλαβερό. Έχοντας μελετήσει το φάκελο ασφάλειας του προϊόντος ο τοξικολόγος δίνει την έγκριση που επιβεβαιώνει την ασφάλεια του προϊόντος. Στη συνέχεια πραγματοποιούνται και άλλα τεστ.

 

  • Τεστ σε ζώα


Τα προϊόντα μας δε δοκιμάζονται σε ζώα.


  • Αισθητήρια ανάλυση


Στο Εργαστήριο, ένα πάνελ 70 ατόμων δοκιμάζει τα προϊόντα έτσι ώστε να μετρήσουμε τις αισθήσεις κατά τη διάρκεια της χρήσης. Αυτή η ανάλυση γίνεται με τυφλή μελέτη συγκριτικά με ένα αντίστοιχο προϊόν. Οι συνήθεις ενδείξεις, όπως ευκολία εφαρμογής, λάμψη, ελαστικότητα, και απαλότητα του δέρματος… μετρώνται με στατιστικά στοιχεία. Η άποψη τους για το προϊόν είναι απολύτως αντικειμενική και βοηθά τον υπεύθυνο της γαληνικής έρευνας να δημιουργήσει το ιδανικό προϊόν.

 

  • Τεστ χρήσης


Είναι τεστ που διεξάγονται σε κανονικές συνθήκες, σε στοχευμένο κοινό που θα χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο προϊόν. Μοιράζουμε σε 70 με 100 άγνωστες γυναίκες, το προϊόν, σε κανονικές συνθήκες χρήσης. Η εκτίμησή τους μας βοηθά να γνωρίσουμε την απόλαυση κατά τη χρήση και την αποτελεσματικότητα του προϊόντος. Αυτό το στάδιο μπορεί να μας οδηγήσει στην αλλαγή της σύνθεσης ενός προϊόντος.

 

  • Έλεγχος ανεκτικότητας


Δοκιμάζεται αρχικά σε υγιές δέρμα και στη συνέχεια ανάλογα με τον τύπο, τη δράση και τις ενδείξεις του προϊόντος σε τραυματισμένο δέρμα, με μια ή επαναλαμβανόμενες εφαρμογές με τη βοήθεια εξειδικευμένης μεθοδολογίας. Οι μεθοδολογίες αυτές διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο του προϊόντος και τον τύπο του δέρματος. Ειδικά οι έλεγχοι που πραγματοποιούνται σε βρέφη λαμβάνουν χώρα υπό πολύ αυστηρές προϋποθέσεις όσον αφορά το μέρος εφαρμογής του προϊόντος.

 

  • Βιομετρολογία


Αξιολογεί την αποτελεσματικότητα των προϊόντων μετρώντας αντικειμενικά πολύ συγκεκριμένες παραμέτρους: ελαστικότητα της τρίχας, ποσοστό ενυδάτωσης του δέρματος… οι μελέτες αυτές πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με το Hôtel Dieu Saint-Jacques της Τουλούζης, κέντρο έρευνας του δέρματος.

 

  • Φωτοβιολογία


Τα αντηλιακά προϊόντα αποτελούν μια σημαντική δραστηριότητα: αξιολόγηση των δεικτών με σκοπό να εξασφαλίσουμε την ικανοποιητική φωτοπροστασία από τη UVA και UVB ακτινοβολία, την ανθεκτικότητα στο νερό, την καλλυντική αξιολόγηση, τις κλινικές μελέτες που αξιολογούν την αποτελεσματικότητα σε ακραίες συνθήκες (θάλασσα, βουνό, τροπικό κλίμα…) καθώς και την πρόβλεψη παθολογικών καταστάσεων που προκαλούνται από τον ήλιο.

 

  • Μελέτες αποτελεσματικότητας


Το πρωτόκολλο αυτών των μελετών δημιουργήθηκε από την κλινική έρευνα σε συνεργασία με γιατρούς και εξειδικευμένους συμβούλους. Αυτές οι κλινικές μελέτες πραγματοποιούνται για να έχουμε αποδείξεις σχετικά με την αποτελεσματικότητα σε στοχευμένο κοινό. Πραγματοποιούμε αυτό το είδος μελετών κυρίως στα προϊόντα τριχόπτωσης.
 
 

ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ

0  Προϊόν(τα)

Προετοιμάζω την επίσκεψή μου στο φαρμακείο

Δεν επιλέξατε ακόμα προϊόντα